Koordinátor implementace CRM MS Dynamics

MIBA HOLDING a.s.

Jsme skupina 4 společností zabývající se návrhy, kompletní realizací veletržních expozic v zahraničí a zajištěním realizace interiérů a interiérových doplňků pod značkou SYMA Living. Díky rozsáhlým výrobním kapacitám, strojnímu a technologickému vybavení jsme schopni realizovat výrobní zakázky širokého spektra. Náš stabilní tým je složený ze zkušených profesionálů a perspektivních mladých kolegů, starajících se o zakázky od první myšlenky až do úspěšného dokončení celého projektu. Jsme společnost s 30tiletou tradicí na trhu, rodinným zázemím a dynamickým přístupem.

O čem je pozice? 

Baví Vás obchod? Rozumíte IT technologiím a jsou pro Vás koníčkem? Máte silnou touhu dělat projekty tak, aby dávaly smysl a inspirovaly ostatní? Hovoříte plynně německy nebo anglicky a je pro Vás samozřejmostí pravidelně trávit část měsíce v zahraničí? Pak jste ideálním kandidátem.

Hledáme kolegu/kolegyni s obchodním duchem a zároveň se znalostí IT prostředí, který zabezpečí od A do Z projekt analýzy, nastavení a implementace nového SW řešení CRM MS Dynamics jako
nástroje pro rychlé, přehledné a efektivní plánování obchodu v mezinárodním prostředí (v rámci naší skupiny).

Čemu byste se věnoval/a:

– koordinaci a projektovému řízení implementace nového CRM systému pro včasné zachycení a správu obchodních příležitostí
– řízení a dohledu nad všemi aktivitami souvisejícími se zavedením CRM systému v rámci holdingu, tj. na naší pobočce v Německu, následně v Rakousku a v ČR
– řízení projektu po stránce technické a organizační, monitoringu a průběžné kontrole dílčích milníků
– společně s kolegy identifikaci problémů a nedostatků, navrhování efektivního a funkčního řešení
– jedná se o roli koordinátora v mezinárodním prostředí ve spolupráci s dodavatelem SW, IT, obchodním a marketingovým týmem.

A jaké znalosti a dovednosti jsou pro tuto práci nezbytné:

– víceletá praxe na obdobné pozici, silně obchodní background
– znalost programu CRM MS Dynamics
– výborná orientace v IT a vyšší uživatelská znalost MS Office
– komunikativní úroveň NJ (AJ výhodou) – využijete na denní bázi (působení v zahraničí)
– časová flexibilita (časté cesty a působení v Německu a Rakousku)
– technické a logické myšlení, dobrá představivost
– analytické myšlení a schopnost vidět souvislosti
– skvělý time management
– operativní přístup k řešení změn v průběhu realizace projektu

Co Vám můžeme nabídnout:

– zázemí stabilní české společnosti se zahraniční účastí (švýcarská matka Syma Holding AG)
– vlastní zodpovědnost a prostor pro seberealizaci v mezinárodním prostředí
– motivační finanční ohodnocení v závislosti na zkušenostech a výsledcích
– možnost individuálního vzdělávání
– flexibilní pracovní dobu a vlastní organizaci času
– samozřejmostí je notebook i k osobnímu využití
možnost spolupráce i na ŽL

Máte zájem?

Kontaktní formulář

    Pro dotazy či upřesnění nás neváhejte kontaktovat, jakékoli dotazy rádi zodpovíme.

    Dejte nám o sobě vědět. Odešlete formulář nebo pošlete svůj životopis v českém jazyce (ideálně s fotografií a ukázkami prací) společně s motivačním dopisem na e-mail:

    Kontakt

    Sociální sítě
    Facebook Instagram YouTube
    Pobočka Praha
    Za Stodolou 94, 251 01
    Modletice u Prahy
    Zobrazit na mapě
    Pobočka Brno
    Modřická 910/71, 664 48
    Moravany u Brna
    Zobrazit na mapě