Koordinátor implementace CRM MS Dynamics

Baví vás obchod? Rozumíte IT technologiím a jsou pro vás koníčkem? Máte silnou touhu dělat projekty tak, aby dávaly smysl a inspirovaly ostatní? Hovoříte plynně německy nebo anglicky a je pro vás samozřejmostí pravidelně trávit část měsíce v zahraničí? Pak jste ideálním kandidátem.

Hledáme kolegu/kolegyni s obchodním duchem a zároveň se znalostí IT prostředí, který zabezpečí od A do Z projekt analýzy, nastavení a implementace nového SW řešení CRM MS Dynamics jako nástroje pro rychlé, přehledné a efektivní plánování obchodu v mezinárodním prostředí (v rámci naší skupiny).

ČEMU SE BUDETE VĚNOVAT

  • koordinaci a projektovému řízení implementace nového CRM systému pro včasné zachycení a správu obchodních příležitostí,
  • řízení a dohledu nad všemi aktivitami souvisejícími se zavedením CRM systému v rámci holdingu, tj. na naší pobočce v Německu, následně v Rakousku a v ČR,
  • řízení projektu po stránce technické a organizační, monitoringu a průběžné kontrole dílčích milníků,
  • společně s kolegy identifikaci problémů a nedostatků, navrhování efektivního a funkčního řešení,
  • jedná se o roli koordinátora v mezinárodním prostředí ve spolupráci s dodavatelem SW, IT, obchodním a marketingovým týmem.

JAKÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI JSOU PRO TUTU PRÁCI NEZBYTNÉ

  • víceletá praxe na obdobné pozici, silně obchodní background,
  • znalost programu CRM MS Dynamics,
  • výborná orientace v IT a vyšší uživatelská znalost MS Office,
  • komunikativní úroveň NJ (AJ výhodou) – využijete na denní bázi (působení v zahraničí),
  • časová flexibilita (časté cesty a působení v Německu a Rakousku),
  • technické a logické myšlení, dobrá představivost,
  • analytické myšlení a schopnost vidět souvislosti,
  •  skvělý time management,
  • operativní přístup k řešení změn v průběhu realizace projektu.

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT

  • zázemí stabilní české společnosti se zahraniční účastí (švýcarská matka Syma Holding AG),
  • vlastní zodpovědnost a prostor pro seberealizaci v mezinárodním prostředí,
  • motivační finanční ohodnocení v závislosti na zkušenostech a výsledcích,
  • možnost individuálního vzdělávání,
  • flexibilní pracovní dobu a vlastní organizaci času,
  • samozřejmostí je notebook i k osobnímu využití,
  • možnost spolupráce i na ŽL.

MIBA HOLDING a.s.

Jsme skupina 4 společností zabývající se návrhy, kompletní realizací veletržních expozic v zahraničí a zajištěním realizace interiérů a interiérových doplňků pod značkou SYMA Living. Díky rozsáhlým výrobním kapacitám, strojnímu a technologickému vybavení jsme schopni realizovat výrobní zakázky širokého spektra. Náš stabilní tým je složený ze zkušených profesionálů a perspektivních mladých kolegů, starajících se o zakázky od první myšlenky až do úspěšného dokončení celého projektu. Jsme společnost s 30tiletou tradicí na trhu, rodinným zázemím a dynamickým přístupem.

 

Pokud vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis společně s motivačním dopisem prostřednictvím odpovědního formuláře. Budeme se těšit!

Vašeho zájmu o práci u nás si velmi vážíme. Chodí nám ale nespočet poptávek a životopisů, proto už váš životopis bereme jako součást výběrového řízení a pomáhá nám se rozhodnout, jestli se uvidíme nebo neuvidíme na osobním pohovoru.

Máte zájem?

Kontaktní formulář

    Životopis *

    Pro dotazy či upřesnění nás neváhejte kontaktovat, jakékoli dotazy rádi zodpovíme.

    Dejte nám o sobě vědět. Odešlete formulář nebo pošlete svůj životopis v českém jazyce (ideálně s fotografií a ukázkami prací) společně s motivačním dopisem na e-mail:

    Kontakt

    Sociální sítě
    Facebook Instagram YouTube
    Pobočka Praha
    Za Stodolou 94, 251 01
    Modletice u Prahy
    Zobrazit na mapě
    Pobočka Brno
    Modřická 910/71, 664 48
    Moravany u Brna
    Zobrazit na mapě